Wedstijdjasje is geen mega grote webwinkel, waardoor wij tijd hebben voor persoonlijke aandacht voor onze klanten.
Mocht u een probleem hebben, dan kijken wij graag met u mee, wat we hieraan kunnen doen om het op te lossen.
Neem contact met ons op en omschrijf je klacht, met factuurnummer, naam en adres van u( de klant) en graag ook om welk artikel het gaat.
- email adres: info@wedstrijdjasje.nl
- telefoonnummer 06- 51 12 82 95
- whatsapp 06- 51 12 82 95
- facebook : https://www.facebook.com/Wedstrijdjasjeonline/?ref=page_internal
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wedstrijdjasje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Mocht u er niet uitkomen met ons? wij zijn lid van webshop keurmerk.
Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.